Een peer van een project.

We zijn een feestelijke samenwerking gestart met Paviljoen Peerkesbos! Paviljoen Peerkesbos moet, zoals ze zelf zeggen, de hotspot (lees veelzijdige horecazaak) worden van de provincie. Hun stijlvolle entourage, de verrukkelijke menukaart en straks de twee grote terrassen maken dat de locatie een plek is waar je volop kan genieten van een beleving vol smaak en goede sfeer. Vanuit M-Bird Events mag ik (Merel) het komende jaar een succesvol communicatie- en marketingplan gaan ontwikkelen. Op 22 januari 2023 stond de feestelijke opening gepland en wisten we doormiddel van het inzetten van offline en online advertising meer dan 500 gasten te verwelkomen. Een betere start hadden we ons niet durven wensen!

Sfeermaker over de top.

Nadat we het confettikanon hadden laten knallen na zo’n geweldige start was het tijd om onze plannen verder uit te werken. Het liep allemaal een beetje anders dan gepland. Zo was ik de eerste twee maanden sfeermaker in communicatie, personeelszaken en viel ik terug in mijn oude rol van horecatijger. De reden? Het tekort aan personeel zorgde voor flink wat uitdagingen. Maar het is gelukt om meer orde en structuur aan te brengen in de organisatie en sinds half maart ligt de volledige focus weer op het verder ontwikkelen van de communicatie en marketing voor Paviljoen Peerkesbos. Jeej!

Tussenstand.

Het project loopt, en daar zijn we hartstikke blij mee. In korte tijd hebben we al een goede basis weten neer te zetten. Door de succesvolle open dag weten steeds meer mensen de weg te vinden naar het sfeervolle Peerkesbos. Maar ook wordt de menukrant die we hebben mogen ontwikkelen goed ontvangen en uitvoerig gelezen. Hierdoor zien we een stijging in het aantal volgers op de social media kanalen Facebook en Instagram.

Bouwen met de juiste stenen.

Tijd om verder te knallen en te bouwen aan een perfect gepersonaliseerd marketing- en communicatieplan. Met een goed plan kunnen we nog betere resultaten boeken en de juiste content inzetten om de gewenste doelgroep te bereiken. Maar nog belangrijker, die unieke klantbeleving creëren zoals die past bij Paviljoen Peerkesbos. 

Wordt vervolgd…

Liefs Merel